tag:blogger.com,1999:blog-252992368476656852.post6143678070244012346..comments2015-04-29T17:23:55.968+03:00Comments on ΔΑΣΚΑΛΕ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΣ...: Ο ΚΥΡΙΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ Κ.Unknownnoreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-252992368476656852.post-63090322717499452442012-12-27T00:20:51.985+02:002012-12-27T00:20:51.985+02:00Ευχαριστώ που με δικαιώνεις. Υπερφίαλος και γραφικ...Ευχαριστώ που με δικαιώνεις. Υπερφίαλος και γραφικός (αν είσαι εσύ). Κρίμα...DThttps://www.blogger.com/profile/04341179432432047542noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-252992368476656852.post-9885129790682462582012-06-10T13:41:53.440+03:002012-06-10T13:41:53.440+03:00Τώρα είδα τις βλακείες που γράφεις! Να 'σαι κα...Τώρα είδα τις βλακείες που γράφεις! Να 'σαι καλά,γέλασα! Δάσκαλος Κ.Δάσκαλος K.https://www.blogger.com/profile/06456006785330483516noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-252992368476656852.post-59641217538917155062011-01-30T14:49:14.777+02:002011-01-30T14:49:14.777+02:00ΟΚ, σεβαστή η άποψή σου. Η δική μου οπτική είναι ό...ΟΚ, σεβαστή η άποψή σου. Η δική μου οπτική είναι όμως διαφορετική. Η γνώμη μου είναι πως ότι μπορεί να γίνει με μολύβι και χαρτί, πρέπει να γίνεται έτσι. θα ανεβάσω όταν μπορέσω δικές μου προτάσεις διδασκαλίας για να καταλάβεις τι εννοώ. Και δεν αναίρεσα τη δουλειά του. Τον θεωρώ ούτως ή άλλως αξιέπαινο.DThttps://www.blogger.com/profile/04341179432432047542noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-252992368476656852.post-79703062992294737502011-01-30T01:45:15.379+02:002011-01-30T01:45:15.379+02:00Είναι ανοιχτό. Δεν απαιτεί πρόσκληση για να το δει...Είναι ανοιχτό. Δεν απαιτεί πρόσκληση για να το δεις. Δεν δέχεται σχόλια γιατί το blog είναι εργαλείο μάθησης - για τον συγκεκριμένο εκπαιδευτικό - και όχι εργαλείο διαλόγου διότι διάλογο κάνει με τους μαθητές του καθημερινά, στην τάξη. Θεωρώ εξάλλου πως πολύ καλά κάνει και δεν δέχεται σχόλια γιατί έτσι προφυλάσσει τους μαθητές του από αυτά. Είναι blog τάξης.<br /><br />Γράφεις επίσης για ασκήσεις συμπεριφοριστικού τύπου. Που ακριβώς είδες συμπεριφοριστική προσέγγιση μάθησης; Στην επαναληψιμότητα των ασκήσεων; (που δεν υπάρχει πουθενά) Στην επιβράβευση - τιμωρία; (επίσης πουθενά) <br />Υλοποιεί προτάσεις του Gagne, όντως, αλλά δεν τον έχει και ινστρούχτορα. Για παράδειγμα, δες πόσες φορές παρουσιάζει υλικό από πολλές πηγές σε περιπτώσεις γιορτών και επετείων, ξεφεύγοντας επανειλημμένα από τον τυποποιημένο τρόπο παρουσιάσης τέτοιων θεμάτων. Ή πόσες φορές δίνει τροφή για σκέψη στους μαθητές παρουσιάζοντάς τους επίκαιρα θέματα. (βλ. http://spirit16.blogspot.com/2009/10/blog-post_30.html)<br /><br /><br />Αναφέρεις επίσης πως δεν υπάρχει συμμετοχή των παιδιών. Μα η διαδραστικότητα των ασκήσεων και η ανάθεση εργασιών μέσω mail τι είναι;<br /><br />Μιλάς τέλος για παραγωγή γνώσης. Με το μπαρδόν δηλαδή, αλλά το δημοτικό δεν είναι Πανεπιστήμιο, ούτε τα παιδιά ερευνητές. Το θέμα είναι να γίνεται κατάκτηση γνώσης ή παραγωγή γνώσης;<br /><br /><br />Τέλος γράφεις ότι δεν αξιοποιεί τα λογισμικά που χρησιμοποιεί. Διαφωνώ γιατί βλέπω ότι αξιοποιεί τα λογισμικά στο μέτρο που τον αφορά. Δεν θα μάθει java, macromedia flash κλπ. Θα βρει applets και αυτά θα παρουσιάσει.<br />Αν εννοείς πως δεν κατασκευάζει ο ίδιος προσομειώσεις γιατί να το κάνει από τη στιγμή που το Internet τον καλύπτει; Εννοώ πως έχει εντοπίσει τις πλέον αξιόλογες εκπαιδευτικές πύλες - κάποιες από τις οποίες τις προτείνει και το σχολικό βιβλίο) και δουλεύει με αυτές.<br /><br />Γράφεις τέλος "η τεχνολογία για την τεχνολογία"<br />Χμ, εδώ σηκώνει πολύ συζήτηση. Εν ολίγοις όμως, προκειμένου να ακούμε κάθε λίγο και λιγάκι υπουργούς να ανακοινώνουν επαναστατικές τομές - της πλάκας - με netbook, διαδραστικούς πίνακες και ψηφιακά σχολεία (http://digitalschool.ypaideias.gr/), <br />ας δούμε και τη δουλειά ενός δασκάλου, που μορφώνει τους μαθητές του έχοντας άμεσο συνεργάτη το Δίκτυο (Hot potatoes και Evernote από του χρόνου :))<br /><br />Εννοείται πως δεν συμφωνώ πλήρως με τη μέθοδό του. Π.χ στην κατανομή της ύλης σε ένα μάθημα. Υπάρχουν φορές που παρουσιάζει πολύ αναλυτικά την ύλη και άλλες φορές που την παρουσιάζει εραστιτεχνικά και βιαστικά - ενώ είναι σημαντική η θεματολογία της. Ή στην ποσότητα του υλικού που παρουσιάζει, η οποία είναι μάλλον υπερβολική.. <br />Θεωρώ τέλος υπερβολικό και το χαρακτηρισμό "Εκπαιδευτική Επανάσταση" που δίνει στην προσπάθειά του αυτή. http://spirit16.blogspot.com/2009/10/blog-post_06.htmlΤζονσον ο αλογομυγαςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-252992368476656852.post-33285510737271264072011-01-29T13:50:55.808+02:002011-01-29T13:50:55.808+02:00Κατ' αρχάς το blog ΔΕΝ είναι ανοιχτό. Είναι έν...Κατ' αρχάς το blog ΔΕΝ είναι ανοιχτό. Είναι ένα κλειστό blog όπου ΔΕΝ δημοσιεύονται σχόλια. Και αυτή είναι η πρώτη μου ένσταση. Όταν εκθέτεις και προβάλλεις τη δουλειά σου, οφείλεις και να την στηρίξεις απαντώντας ακόμα και στην κακόπιστη κριτική.<br />Όσον αφορά την τεχνολογική διάσταση τού πράγματος: η τεχνολογία για την τεχνολογία; Ίσως να έχεις δίκιο και να είναι βιαστικό το συμπέρασμά μου αλλά πάντως δεν είδα πουθενά ΠΑΡΑΓΩΓΗ γνώσης. Δεν είδα πουθενά την ουσιαστική συμμετοχή των παιδιών. Είδα ασκήσεις συμπεριφοριστικού τύπου και πουθενά -επαναλαμβάνω- αξιοποίηση των λογισμικών που χρησιμοποιεί. Μπορεί όντως να μην έχω πλήρη εικόνα της τάξης του. Κρίνω όμως αυτά που είδα και εφ' όσον δεν μπορώ να σχολιάσω στο blog του ανέβασα την άποψή μου εδώ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-252992368476656852.post-41299869818065839482011-01-29T03:44:50.629+02:002011-01-29T03:44:50.629+02:00Γράφεις: ... η εφαρμογή του στην πράξη δεν αποπνέε...Γράφεις: ... η εφαρμογή του στην πράξη δεν αποπνέει τίποτα το "καινοτόμο" ούτε φαίνεται να αξιοποιεί παιδαγωγικά τις τεχνικές του γνώσεις.<br />Το ότι δουλεύει σε μεγάλο ποσοστό διαδραστικά, με ενδιαφέρουσες πολυμεσικές εφαρμογές, εργασίες μέσω mail και όλα αυτά σε ένα blog, ανοιχτό για όλους, εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς, δεν είναι καινοτόμα για ελληνικό σχολείο;;;<br />Και επίσης, που το ξέρεις ότι δεν αξιοποιεί παιδαγωγικά τις τεχνικές τους γνώσεις; Μπαίνεις στην τάξη του μήπως;<br />Έβγαλες κρυφή χολή δάσκαλε. Φάουλ.<br />Τζόνσον ο αλογόμυγαςΤζονσον ο αλογομυγαςnoreply@blogger.com