Σελίδες

Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2010

Κ.Π.Ε. συνέχεια

Κάτι μ΄ενοχλούσε τους τελευταίους μήνες μετά το σεμινάριο που παρακολούθησα στο ΚΠΕ Κιλκίς. Σήμερα κατάλαβα τι ήταν. Είχα ζητήσει να επισκεφθεί η τάξη μου το ΚΠΕ και ευθαρσώς μου το αρνήθηκαν επειδή ήμασταν πολλοί (35 παιδιά) και ήταν μόνο δύο άτομα στο ΚΠΕ (όταν προσφέρθηκα σαν συνοδεύων εκπαιδευτικός να συνδράμω πήρα αρνητική απάντηση ως "μη" γνώστης του αντικειμένου του προγράμματος (να σημειώσω ότι έχω και δεύτερο πτυχίο Πολυτεχνείου(Μετσόβιο) , με μεταπτυχιακό, αριστούχος με πτυχίο 9,2 και ήμουν 4ος στον ΑΣΕΠ)!!!
Σήμερα λοιπόν παίρνω τηλέφωνο να κλείσω ραντεβού για επίσκεψη σε άλλο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, σε ιδιωτικό φορέα αυτή τη φορά. Η αντιμετώπιση ήταν αντιδιαμετρικά αντίθετη. Δεν τους ενόχλησε ο μεγάλος αριθμός παιδιών αλλά ζήτησαν και επιπλέον για να μπορέσουν να καλύψουν τα έξοδά τους (στο ΚΠΕ πληρώνεις εσύ, φορολογούμενε πολίτη και το παιδί σου δε γίνεται δεκτό) αλλά χωρίς να πέσει το επίπεδο της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Βέβαια κι αυτό δεν το επικροτώ, όμως το προτιμώ από το να βρίσκω κλειστές πόρτες και "ρατσιστική" συμπεριφορά. Ιδιαίτερα όταν τέτοια συμπεριφορά είναι ενδεδυμένη το μανδύα της οικολογίας!
Τη λύση μου έδωσε μια συνάδελφος στο σχολείο: Την επόμενη φορά θα δηλώσεις 25 παιδιά, θα σε δεχτούν και θα πάτε κανονικά και οι 35!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου