Σελίδες

Τετάρτη 21 Ιουλίου 2010

"Τελικά ποια ακριβώς δικαιολογητικά πρέπει να έχω για να πάρω απόσπαση;"

Καμαρώστε ανάρτηση τού alfavita:

Καλησπέρα.
Θα ήθελα να θέσω έναν προβληματισμό μέσω της ιστιοσελίδας σας.
Είμαι δάσκαλος της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με 5 χρόνια προυπηρεσία σε νησιά. Φέτος έκανα αίτηση για απόσπαση με τα εξής δικαιολογητικά:
1) Μέλος πολύτεκνης οικογένειας. Είμαι ο πρώτος από 7 αδέρφια εκ των οποίων τα 5 ανήλικα.
2)Η μητέρα μου έχει 67% αναπηρία.
3)Ο πατέρας μου έχει ιστορικό με προβλήματα καρδιάς.
Απόσπαση δεν πήρα και αναρωτιέμαι οι περίπου 2.500 χιλιάδες συνάδελφοί μου τι παραπάνω ανάγκες και δικαιολογητικά είχαν. Δυστυχώς καταλαβαίνω ότι για να πάρω την απόσπαση πρέπει να παρακαλέσω και να δηλώσω ''κομματική υποταγή''. Αυτά λαμβάνει υπ'όψιν το υπουργείο και όχι τις πραγματικές ανάγκες.
Φαντάζομαι ότι δεν είμαι ο μόνος σε αυτή την κατάσταση.
Σας ευχαριστώ πολύ.


ΦΥΣΙΚΑ ΑΝΥΠΟΓΡΑΦΗ.
ΟΜΩΣ Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΗΣ ΑΡΕΣΕΙ ΣΤΟΝ "ΚΥΡΙΟ" ΚΑΤΣΙΚΑ.
ΌΤΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ
ΚΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΥΠΟΓΡΑΦΟ (ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΔΩ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ).

Αλλά και το περιεχόμενο της ανάρτησης είναι απαράδεκτο.
Με 6 αδέλφια προφανώς οι γονείς σου φίλε δεν έχουν ανάγκη τη φροντίδα σου.
Για να πάρεις απόσπαση πρέπει να έχεις κάποια δικαιολογητικά που να αφορούν
εσένα και όχι το μπαμπά ή τη μαμά σου. Αν ήσουν μοναχοπαίδι θα την έπαιρνες
την απόσπαση. Αν ήσουν εσύ πολύτεκνος θα την έπαιρνες την απόσπαση.

Κάνεις σαν γνωστή μου που πήρε απόσπαση με μοναδικό δικαιολογητικό
την αναπηρία της μάνας της και μετά πάει και νοικιάζει σπίτι
σε άλλη πόλη για να είναι μακριά από τη μάνα της και να κάνει τη ζωή της!!!

ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου