Σελίδες

Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

ΝΕΑ ΗΘΗ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Τηλεφώνησα πριν λίγο στο 3ο γραφείο πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Ν. Εύβοιας (εκεί είναι η οργανική μου θέση) για να ρωτήσω αν θα πρέπει να παρουσιαστώ στην οργανική μου ενώ έχω πάρει απόσπαση. Τυπικό μεν, απαραίτητο για μένα δε, καθώς οφείλω να είμαι εντάξει στις υποχρεώσεις μου και να μη δημιουργήσω προβλήματα λόγω και της ρευστής κατάστασης φέτος στα σχολεία.
Δυστυχώς έτυχα αγενέστατης αντιμετώπισης από την κυρία που απάντησε στο τηλέφωνο (πολύ πιθανόν "συναδέλφισσα" δασκάλα αποσπασμένη στο γραφείο ή έστω διοικητική υπάλληλος του γραφείου - πάντως υπάλληλος ήταν), η οποία με ρώτησε ειρωνικά αν "τη δουλεύω", μου είπε: "τραβάτε όπου θέλετε, εκεί που αποσπαστήκατε, σας είδαμε ποτέ εδώ;" και στη συνέχεια μού έκλεισε το τηλέφωνο!!!

Νομίζω όμως ότι το γραφείο πρέπει να μας εξυπηρετεί με ευγένεια, όσο "ανόητες" κι αν είναι κάποιες φορές οι απορίες που έχουμε. Και οι κυρίες που μπήκαν εκεί μέσα και με ύφος χιλίων καρδιναλίων ασκούν εξουσία στους/στις συναδέλφους τους θα πρέπει να σκεφτούν καλύτερα τις υποχρεώσεις τους. Ευτυχώς πάντως που δεν είναι σε σχολείο για να διδάξουν παιδιά.
Είπαμε. Νέα ήθη...

(τελικά και αυτή η απορία μου δεν ήταν και τόσο "ανόητη" αφού το ίδιο το υπουργείο έσπευσε να δώσει διευκρινίσεις: http://www.alfavita.gr/artro.php?id=8226 και http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=8931:2010-08-31-06-45-03&catid=367:2009-12-02-07-26-59&Itemid=1072. Η κυρία στο γραφείο όμως φαίνεται πως είναι υπεράνω και τού υπουργείου ακόμα).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου